in

Támogatás az androidok mesterséges- és a kreátorok természetes intelligenciájával

A Penta Mediánál nemcsak az eszmét támogatjuk, hogy otthon maradjanak az emberek, de az otthon maradt, munkájukat elveszített, rászoruló családokat is az otthon maradásban. Korábban már volt egy adományozási akciónk a TündérPakk alapítvánnyal, ami olyan jól sikerült, hogy a folytatás borítékolható volt.

Már 1,5 hónapja fut az a B2B kampányunk, aminek keretében a partneri együttműködéseinkből befolyó összegekből jótékony célra is fordítunk. Ez nekünk is érdekünk, mivel az tud velünk együtt nevetni, izgulni a kreátoraink munkáin, akinek az alapvető szükségletei megvannak egy egészséges élethez, mi pedig szívesen segítünk ezt biztosítani.

Az otthon maradásban számtalan tipp és ötlet született már, mivel lehet legjobban elütni az időt, de ami a kikapcsolást illeti, a sorozatok szinte láncban nézése továbbra is vezető helyen áll. A TV-s tartalomfogyasztás már a járvány előtt átalakulóban volt, először megjelentek a visszajátszhatóság funkciók, majd a videótárak, és minden a járvány óta éllovas on-demand világ felé mutatott. A hazai video-on-demand szolgáltatók egyik legnagyobbika (ha nem a legnagyobbika) az HBO, akik folyamatosan tudnak indokot adni az otthon maradásra.

Hogy ennek hírét az internet népe országszerte megtudja, a Penta Mediát bízta meg az influencer kommunikációval, mi pedig kilenc tartalomgyártónkat is mozgósítottuk az ügy érdekében. Ezekben a YouTube videókban, Instagram posztokban, Insta Storykban diadalmaskodott korunk talán legmeghatározóbb sci-fi sorozatának, a Westworld-nek a taglalása, ami kétséget kizáróan erős érvelés a szolgáltatás mellett.

A TheVR-os srácok a sorozat harmadik évadának bemutatója előtt jártak Las Vegasban, ahol egy rendhagyó sajtóesemény keretében élhették át a Westworld-érzést, aztán egy kicsit túl sokat töltöttek a sorozatok és filmek világában.

A CultureGeeks kifejezetten technokrata oldalról vette górcső alá az alkotást, a Broadtest anyaga filmtörténetileg is elhelyezte azt a többi Westworld világában, és adott mellé egyéb néznivaló tippet, míg Simonffy Peti videójában a film egyik kult-jelenetének frappáns újragondolásában kapunk egy okos üzenetbe bújtatott promóciót.

 

Török Ábel pedig arra adott tippeket, hol a legidillibb nézni a kedvencünket.

De természetesen nem csak a Westworld-öt lehet hajtogatni az HBO GO esetében, ezért a Freakshow csatornáján készült egy külön válogatás a legjobb elérhető horror sorozatokról.

Mivel valakinek a lányokra is gondolni kell, Herczeg Hajni szokása szerint a femininebb, vagy legalább is érzékenyebb húrokat megpendítő műveket mutatta be.

Nessaj, mint Pelikán elvtárs, a nép egyszerű gyermekeként beszélt, ha nem is Dániel Zoltánról, de a kedvenceiről, Radics Peti pedig…Radics Peti volt a lehető legjobb értelemben.

Egyesített erőikből pedig létrejött A Bolygó Kapitánya helyett egy szép támogatási csomag, amivel kiegészülve a korábbi bejegyzésünkben már említett TündérPakk alapítvány ezúttal 50 családot tudott ellátni élelmiszerrel, pelenkával, ruhával, cipővel, kisággyal, szőnyeggel, poszívóval, varrógéppel, játékokkal, gumikesztyűvel és higiéniai termékekkel.

Képgaléria

Nagyra értékeljük a két lelkes anyuka, Szomolányi Timi és Sevcsik M. Anna fáradhatatlan munkáját, amivel boldogságot hoznak ezekben a nehéz napokban. A tartalomgyártóink munkájának is ez az alapvető célja, de mindig nagyobb öröm, ha kézzelfogható dologgal tudunk segíteni ezeknek az embereknek.

Köszönjük a TheVR-nak, CultureGeeksnek, Broadtestnek, Simonffy Petinek, Török Ábelnek, a Freakshow csapatának, Herczeg Hajninak, Nessajnak és Radics Petinek a felajánlást, az HBO Magyarországnak az együttműködést, illetve a TündérPakk alapítványnak a kivitelezést.

 

Ezt a cikket Tarnoczi Balazs írta.

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Loading…

0

Comments

0 comments

Gaminggel és alkohollal a családokért